تحولات منطقه

تولیت آستان قدس رضوی گفت: سامانه جامع ارتباطات مردمی 138 بستر تقویت نظارت مردمی بر عملکرد آستان قدس رضوی است که امیدواریم رضایت زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت رضا(ع) را به دنبال داشته باشد.

تقویت نظارت مردمی بر آستان قدس رضوی با راه‌اندازی مرکز ارتباطات مردمی 138
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین  حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی  در حاشیه افتتاح مرکز جامع ارتباطات مردمی و رونمایی از برخی طرح‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال زایی آستان قدس رضوی که در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های این نهاد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه تلفنی 138 زمینه ارتباط زائران بارگاه منور حضرت رضا(ع) با آستان قدس رضوی را از اقصی نقاط ایران و جهان اسلام فراهم می‌کند.

وی بارگاه منور حضرت رضا(ع) را قبله دل‌های عاشق و متعلق به همه مسلمانان در سراسر دنیا خواند و افزود: ممکن است زائران در رابطه با نحوه اداره امور در آستان قدس رضوی سؤالات، انتقادات و پیشنهاداتی داشته باشند که با راه‌اندازی مرکز جامع ارتباطات مردمی، زمینه طرح این مسائل فراهم شده است.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: سامانه ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی باید انتقادات و پیشنهادات زائران و مجاوران را تا رسیدن به نتیجه پیگیری ‌کند و فقط به برقراری ارتباط و دریافت نظرات اکتفا نشود.

وی از تلفن ملی 138 به عنوان بستر تقویت نظارت مردمی بر عملکرد آستان قدس رضوی یاد کرد و گفت: امیدواریم این سامانه بتواند ارتباط مردم را با بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی تسهیل کند و رضایت زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت رضا(ع) را به دنبال داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در ادامه به برخی از طرح‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی آستان قدس رضوی در مناطق کم‌برخوردار کشور اشاره کرد و افزود: ساخت مجتمع‌های چندمنظور فرهنگی و خدماتی به منظور استفاده از ظرفیت خادمیاران رضوی در برخی از استان‌ها مانند خراسان شمالی و کرمان آغاز شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: ساخت مجتمع‌های چندمنظوره در استان‌های خوزستان، قم و زنجان هم به عنوان نماد توجه آستان قدس رضوی به مردم در سراسر کشور در دستورکار قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.